storm & bodypump!

 
hej vad det har blåst idag! nästan att jag blåste bort där ett tag...
 
 
jag var iväg till matbutiken tidigare idag och detta fick följa med hem;
 
 
keso
gurka
sharon
rökt skinka
 
trevlig kombination där! nästan att det går att göra något hopkok av dessa 4 ;) 
missade den enorma regnskuren precis och kunde sitta och njuta på balkongen med en hög skvallerblaskor och solsken i ögat. fint.
 
 
efter lunch tog jag min kära träningsväska som idag var packad för bodypump. jeffrey var på g idag och körde hårt med oss - som vanligt! kul och utmanande, vilket han är himla bra på :)
 
 
cyklade hem genom blåsten (stormen?) och sitter nu med följande middagstallrik framför mig, redo för kvällens avsnitt av Solsidan. tjoho!
 
 
italiensk fläskytterfilé, rester från fredagens middag (recept)
färska minitomater från kvist
krispigt stekt broccoli & zucchini
ljummen svampröra - gudagod!! (naturell yoghurt + vitlök + pepparmix + persilja + kantarell)
 
vilken fin dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränad! ;-)

2012-07-15 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0