glädjedag & kopia till middagstallrik.

 
jag vet jag vet, nu kommer ni sucka och stöna och beklaga er en skvätt över att denna middagstallrik är i princip identisk med måndagens. men hörrni, det kan icke hjälpas. med en kväll som inleddes med svettigt crosstraining tätt följt av MRL och sedan direkt till stora matbutiken för handling ville jag ha något snabbt, men ändå himla gott och bra för knopp och kropp. och med denna tallrik fick jag samtliga delar - plus en färgglad syn!
 
 
varmrökt lax
sallad, rester från denna grillkväll
fräst blomkål & zucchini
inlagd rödlök, rester från midsommaraftons heminlagda sill
kall sås (naturell yoghurt + gräslök + dill)
 
min dag har varit så fin och bra. vaknade upp till solsken och värme, åt en god frukost, fick en glädjepaket från posten (mer om det imorgon förmiddag - så kolla in då!och så en fin och solig promenad ner mot actic. 
 
nu kikar jag litegranna på "Allsång på gränsen". norska är verkligen charmigt och det går inte att bli annat än glad av detta program. sommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0