Loka & värme!

 
nu i midsomras köpte jag en smak på Loka som jag inte har smakat tidigare. den har funnits ett bra tag, men av någon anledning har jag aldrig köpt den, eller ens tagit en klunk av den. kanske kan det bero på att favoriten bland kolsyrade drycker är ramlösa?
 
men! nu har jag alltså testat denna;
 
 
Loka krusbär & päron
 
när det kommer till päron i mineraldrycker är det hos mig en riktig favorit. gott och fruktigt. krusbär har jag inte ätit så mycket av och har därför aningens svårt att identifiera deras smak. men det smakade både sött av päron, med en underton av något mer syrligt. dock utan att det blir alltför surt.
och vet ni, den var så himla god. fräsc och somrig. synd bara att loka har en tendens att servera otroligt mycket bubblor i början, men som sedan mycket snabbt försvinner. trots detta blir betyget ändå;
 
betyg4 solar av 5.
 
 
och den passar säkert otroligt bra en dag som denna;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0