ny Loka - igen!


sitter här i morgonrock och med öppet fönster, nyduschad efter en springrunda i morgonsolen och bara njuter. jag ska strax ta och göra mig en redigt god frukost, såå gott. 
idag är det strålande vackert väder, som gjort för vår fina nationaldag :) vad som sker för mig denna dag vet jag inte riktigt än, men jag är säker på att det blir både trevligt, gott och mysigt. åhh sommar!

på tal om sommar. jag smakade en ny Loka igår.



Loka hallon & persika

jag behöver bara skruva bort korken och sniffa på innehållet så väcker doften tanken på Haribos Persikor. det doftar ritkgit gott och jag håller en tumme för att smaken ska vara densamma. och visst är det så, jag blir inte besviken. en riktigt tydlig smak av persika, frisk och fräsch utan att vara för påträngande. vart hallonsmaken är klurar jag ännu på dock.
enligt mig gör det inget att persikan tar över hallonsmaken; jag har sedan jag var liten fått huvudvärk av hallonsmaker, både när det gäller läsk, godis osv (färska hallon fungerar dock - jippie!).

denna dryck passar lika bra till sommarens fika som till en middag med grillat av alla de slag. himla somrig, svalkande och god, som jag säkerligen kommer köpa både en och två gånger till under denna ljuvliga sommar :)

betyg: 4 solar av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0