sluuurp.


när vädret så här års visar sig från sin bästa sida, med sol, härliga plusgrdaer och blå himmel blir jag sugen på något läskande. då funkar alltid färska bär, saftiga frukter eller kall ramlösa. 
något annat som är himla trevligt att småsurpla på är denna.


denna underbart svala islatte-grej från macken. och jag som inte ens tycker om kaffe! men, denna smakar i och för sig inte ett dugg alls som vanligt svart bryggkaffe - faktiskt inte på långa vägar. den påminner mycket mer om kola, och då inte coca cola utan kola som i dulce de leche eller liknanade. jag bara älskar skummet som bildats överst och gör den sådär härligt krämig och len. så himla gott.

jag anar att det i sommar lär bli ytterligare en eller två, och jag kan sätta en peng på att det sker när vi gör våra älskade små roadtrips och impuls-utflykter hit och dit :) underbart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0