SOL, stan & dagens middag.

 
dagen har varit riktigt fin. vaarmt hela dagen och en runda på stan var precis lagom. när solen gassade alltför mycket i ansiktet var det bara att slinka in i en butik, kika runt och passa på att svalka sig lite. 
lunch hemma och ett par timmar senare tog jag cykeln och rullade ner till actic. svettig uppvärmning på crosstrainern innan core som gick himla fint :)
 
skönt att cykla hem i sommarkvällen och efter lite handling inför morgondagen har jag nu landat hemma och ska just äta en trevlig middag. ikväll njuter jag av följande;
 
 
 
grillade skivor fläskytterfilé, rester från lördagens middag
färsk blomkål
små plommontomater
röd paprika
 
nu ska jag slänga upp fötterna i soffan, smaska på saftig frukt, njuta en toscabit och kika på mitt älskade "Skilda Världar" :)  
 
 
 
imorgon kommer den ljuvliga midsommaraftonen - somrigt till tusen!
och dessa 7 raringar kommer jag vila huvudet på inatt. tänk om...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0