egypten - lunch 5.


vistelsen i egypten hade nu dragit sig till över halva tiden och när vi väl fått smak på Lagoons fina lunch som dessutom fått högst poäng av oss alla fyra, gick vi dit även resterande dagar. varför skulle vi inte?


varm och underbar kyckling, råriven rotfrukt (undrar vilken det var??), grillade minitomater, marinerad & grillad aubergine, färsk melon & färska jordgubbar. 

innan lunchen gick jag och mamma strandpromenaden. otroligt skönt och en perfekt miljö att ha fina samtal på. på vägen kämpade ett flertal strandade maneter mot döden. jag försökte rädda dom, men för många var hoppet redan ute. det var dock en riktigt god gärning kände jag :)


fullt fokus på att inte trampa på manet eller vass snäcka :)


haha, jag tycker mitt uttryck på denna bild är klockren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0