keso vs keso.


jag kikar bara in för att klargöra ettkomstaterande.
keso är något jag tycker riktigt bra om och jag har tidigare enbart köpt ralas minkeso. länge länge tyckte jag denna var den allra bästa. men efter en titt på en prova-keso-undersökning i en tidning köpte jag arlas standardkeso.

nu har jag ätit denna i sågon månad och jag kan bara säag en sak; vilken skillnad. nu tycker jag minikeson smakar konstgjort med en underlig eftersmak. det är nog så också då minikeson innehåller lite mer ingredienser jämfört med min nya favorit standardkeson.

så, heja standard!


fungerar ibland och äts då och då, men annars nej tack?


JA! :)

Kommentarer
Postat av: k a r i n

Tycker också standardkeson är godare! :)

2012-05-26 @ 17:38:00
URL: http://raindance.blogg.se/
Postat av: Greta

Jag äter också bara standard! :) samma med youghurt och fil, köper alltid dom med 3% fett för att jag tycker det blir godare! sedan festar jag gärna till det på helger med turkisk 10% youghurt, bara för att det är sååå underbaaart gott haha. Lite fett skadar inte :D

2012-05-30 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0