lunch till middag?


jag är nyligen hemkommen efter kvällens bodypump. har njutit av både dusch och bastu samt en cykeltur hem genom stan; sval sommarkväll, försommar-ystra fåglar, en aning darriga muskler och små vita moln på himmelen. jag kan säga er att jag är mer än nöjd med min tillvaro just nu :)

och hörrni, visst kan det inte hjälpas att suget vid middagstid dras mot samma sak som intogs på lunchen? nej, ibland är det helt okej att njuta av det faktum att jag (än så länge) bor själv och därmed kan knapra i mig precis det jag är sugen på, vare sig det är middagsmat till frukost och frukostmat till middag (det förstnämnda skulle jag dock inte få för mig att genomföra, isch).

tja, så här har ni kvällens middagsbricka, just samma som dagens lunchtallrik :)



hårt hällbröd med naturell keso, banan & rökt skinka
hårt paltbröd med färsk tomat, naturell keso & smörgåsgurka
(
+ en tallrik grönsaker vid sidan om)




Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Ja namnam, frukostmaten är det bästa :D!

2012-05-30 @ 20:21:29
URL: http://ibland.nu
Postat av: Viktkamp

mums så gott det ser ut =)

2012-05-30 @ 21:50:58
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0