inför middagen.

 
hörrni, ikväll ska jag laga lasagne och det är ju bara så förbaskat gott! sådär krämigt, varmt och vitlöksdoftande lägger det sig fint i magen - smarr! 
 
för inte så länge sedan provade jag ett nytt recept på lasagne, eller nej det var förresten moussaka när jag tänker efter... nåja det är ju ungefär samma princip, men den blev ialla fall en riktig flopp! såsen skulle göras med naturell standardyoghurt och ägg och usch det blev bara blask. som en trist köttfärssås med en äggstanning över.
nej fy, jag håller mig till mitt recept - det funkar alltid! :)
 
här hittar ni det ---> lasagnerecept.
 
 
fast, som alltid kan jag inte hålla mig exekt till recept (inte ens när det gäller mina egna) utan vill alltid in och peta bland ingredienserna, lägger till och byter ut. men grunden är densamma och det blir alltid toppen :)
 
för övrigt har jag inspiration noll till pluggandet denna dagen. 
under basgruppsträffen idag kände jag mig helt ofukuserad, mest på grund av en ganska snurrig natt med en hel del drömmar, oro och vridande och vändande i sängen. men, det är bara att ta igen och komma tillbaka till nästa träff. det löser sig alltid till det bästa. 
 
nej, nu ska jag ändå ta mig i kragen och skriva ner lite föreläsningar. ligger lite efter där känner jag...
 
återkommer senare - kanske med lite bilder på hur middagen blev? :)
 
 
oh shit vilket sug jag fick efter det här nu. så gott! (och konstigt).
 
 
 
vad det är kan ni läsa HÄR
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden! :D Har saknat ditt krypin!

Svar: Så gullig du är - tack! Det blir ju så mycket roligare när ens läsare hör av sig också, och inte bara blir en plutt på besöksstatistiken :) Vad glad jag blir!
Malin

2013-01-30 @ 09:39:33
URL: http://kanjagsmaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0