återvinner lite mat.


kom med 15-bussen mot linköping även idag och efter en del handling på maxi med mamma kom jag tillslut hem runt 18. efter att ha packat upp, gett katten lite godis och plockat med lite disk stod sedan middagen på bordet 10 minuter senare. grillat kött från denna kväll, en liten slatt av denna sås samt stekt pumpa. har ju bara testat att ugnsbaka den innan, men idag fick det bli stekt då jag inte hade lust att vänta 30 minuter på att den skulle bli klar.
självklart kryddade jag med min favoritkrydda; persillade.
 
snabbmat på ett klimatsmart, sunt och fräscht sätt helt enkelt (ojoj vad präkto det lät).


funkade ju precis lika bra att steka pumpan, perfekt när man är hungrig!


jag formligen älskar min grillpanna.


snabbmat ala malin ;)

nu ska jag hälla upp ett glas av nedanstående dryck, plocka fram lite litteratur och plugga. imorgon tar vi bilen till ödeshög, så jag blir hämtad 7.00. detta gör att jag får sovmorgon med 20 minuter! :D


gott gott gott...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0