måndagens middagstallrik.



varmrökt regnbågslax, lättkokt broccoli, färsk mango samt japanskt sjögräs.

alla mina favoriter just nu samlade på en och samma tallrik - kan inte bli annat än helt lyckat denna kväll :) och laxen ju alldeles underbart god även efter att ha tillbringat ett par dagar i frysen, varken torr eller smaklös utan ljuvlig - toppen!


jag har drabbats av lite bloggtorka de senaste dagarna. om det beror på dagarna-efter-tenta-effekten eller att jag denna dag har känt mig lite nedstämd i och med att jag bor själv nu när juletider nalkas. det känns plötsligt så jättemycket att jag faktiskt bor alldeles ensam och inte tillsammans med familjen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0