kvällsmat på morgonen?


hörrni jag vet att det är morgon och frukoststund, men här får ni en titt på vad jag hade i middagsskålen igår kväll :)




en sopp-liknande historia med bland annat kyckling (från denna dagen), purjolök, egen buljong, brysselkål och egenskördad gräslök. sen hade jag även ugnsbakat pumpa med persillade. gott.


jag lät kyckling småputtra ett bra tag så den blev ordentligt mör.

har ni inte testat att ugnsbaka pumpa så för bövelen gör det! otroligt gott och himla simpelt. att det dessutom är billigt och näringsrikt gör ju inte saken sämre :)

imorse vaknade jag 7.30, har legat kvar i sängen och haft det bra. nu ska jag betala en räkning, hoppa in i duschen och sedan ha min sköna stund med p4, corren och goood frukost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0