så ta för dig, solen skiner idag.


godmorgon på er! fast, nu har det väl egentligen mer gått in under förmiddag, kanske rent av lunchdags?
jag sov ända till 9.00 imorse, vilket inte är något som händer alltför ofta i detta hus. vaknade dessutom av att mobilen ringde så vem vet hur länge jag hade sovit om jag inte hade svarat?

jag har lite smågrejer som ska göras idag.

- diska
- dammsuga
- köpa skinka
- plugga (ja litegrann ialla fall)
- klura ut kvällens middag (tips?)
- deklarera
- promenera in till stan

inget märkvärdigt som ni ser, alldeles lagom för en fredag helt enkelt.
har jätteont i armen idag förresten. brukar ju gå över hyffsat snabbt, men det känns trots det rätt obehagligt. men det är väl bara att bita ihop antar jag.

jag är bara såå sugen på grillat! det bjöds ju på grill utanför maxi igår och det var så rackarns gott. fasen också att jag inte hade en egen trädgård. känns på något sätt som att det är så mycket enklare att komma igång med grillandet då.
någon som vill bjuda mig på lite grill ikväll kanske? ;)

imorgon väntar restaurangbesök. jag älskar verkligen att gå på restaurang! det är min svåger som fyller år så det blir en födelsedagsmiddag, mysigt. på valborgsmässoafton också. hoppas vädret blir fint också, men det såg det allt ut att bli. toppen!


juni- 10. vi firade det kungliga bröllopet med en exotisk planka. jaa vi gillar kungafamiljen ;)
idag vankas kungligt bröllop i england. inget jag kommer kika på dock, men rart är det ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0