sol!


fin dag! sådär soligt och vårigt att jag blir alldeles rusig. då passade det ju rätt bra att dagen började lite rusigt också. snörade nämligen på mig joggingskorna och tog ett varv i min springrunda i tinnerö. så-å skönt, att sen varva ner genom att promerna hem, göra i ordning en stor sonödagsfrukost och bara njuta av en ledig dag, helt utan en massa måsten och saker som ska göras och är inplanerade.

mötte upp emelie, emil och oliver framåt 11 som hade gått till lekplatsen utanför mitt hus. hade med mig lite fika ut så jag tror alla var nöjda :)


emil var en glad onge :)


"man måste ha dom för att se när man kör". mosters glasögon passade ju gaanska bra iaf ;)
(ni behöver ju inte granska mig på denna bild. ha lite överseende och tänk "nyss-tagit-en-springrunda")



lite lite sur över att vi inte var så sugna på att åka med hans buss (som för övrigt var trång, kall och grusig ;)

nu är jag i pysseltagen! återkom om en liten stund vettja så får ni en liten sneakpeak på vad det stökas med här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0