orup!


åh vilken kväll jag hade igår! Upp över min öron, Pojkarna på rad, Stockholm, Regn hos mig var bara en del av dom låtar som spelades. alla mina favoriter! vilken lycka :D



grym kväll! satte dock lite i halsen när han presenterade nästa låt med att berätta att den fanns på hans första platta som kom ut februari 1988. hulp, då var jag 1 månad. galet! här kan ni läsa om min förkärlek till Orup/GES.

nu ska här ätas frukost. kom hem från en springrunda för en stund sedan. råkade springa genom en gren brännässla. ajaj hade glömt hur ont det faktiskt gör.

här skulle det ha varit en bild på brännmärkena men de hade försvunnit innan jag kom hem och kunde fota. istället får ni en sommrig bild på mig :)



men nu; frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0