paket!


jag har fått en present av mamma :)



vi öppnar..!






vad kul! jag behöver en bok att läsa nu när sommaren har kommit. har ett par stycken som jag brukar läsa om sommrarna, men nu har jag fått en sprillans ny. jag har aldrig hört talas om den, men den skulle tydligen vara riktigt bra. och den låter himla häftig. annorlunda. sånt gillar jag :) så länge det inte är annorlunda som i "Lille prinsen".
ett tips: läs inte den.

här kan ni läsa om "Hungerspelen" som alltså fanns i paketet från mamma :)
det var längesen jag öpppnade ett paket och det är alltid lika roligt och spännande! jag känner mig alltid som en liten unge när jag får en present i handen. jag älskar att få paket, men det betyder inte att det behöver vara stora, dyra grejer. det brukar snarare vara lite tvärtom, små saker som har en mening och som har köpts med en tanke bakom är något som jag tycker mycket om. tack finaste mamma ♥

när vi kom hem från stan, där vi bland annat lunchade, möttes jag av en urgullig katt. och tur som det var hade jag även med mig något smarrigt till henne. det är ju trots allt lördag och finns det en katt i hushållet är det liksom självklart att skämma bort henne. det kan inte


lördagsgodis för en katt :)

den här har hon aldrig smakat. men den såg rätt tjusig ut tyckte jag. hoppas hon gillar den.
annars idag har jag lyssnat på "Ring så spelar vi", ätit lördagsfrukost, lyssnat på "Melodikrysset", farit till maxi och handlat (fick avstämning; hade totalt 2 varor i kundvagnen ;) och kört tränings-dvdn. ja, och sedan stan mellan 13.30-16.

nu lyssnar jag på dagens sommarprat i P1; Henke Larsson. här kan ni lyssna på det om ni vill. sommrigare radioprogram får ni leta efter :)
ikväll kilar jag över till hagaberg för att kolla "Sommarkrysset". mysigt!

ojoj vad det mullrar ute nu. åskan praktiskt taget hänger i luften och jag tippar på 63% luftfuktighet ;) myysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0