här är jag :)


hej på er!
jag har fått ännu en bloggtorka. hoppas ni står ut med det och återkommer ändå. ni vet ju vilket stim jag kan komma in i, 3-4 inlägg per dag är inte helt ovanligt ibland :)

jag har bilder att visa från midsommar, bland annat. det var en fin dag med fint sällskap och god mat. ikväll vankas det grillkväll hemma hos äldsta syrran. jag kan säga att det inte sitter helt fel det heller. och att få träffa den fina familjen gör ju inte det hela sämre direkt. fytusan vad jag älskar hela gänget!


en dag i juni- 11.


midsommarafton- 11.


dagisfest- 11.


midsommarafton- 11.


påskafton- 11.


påskafton- 11.


nationaldagen- 11.


ha tålamod, jag återkommer med midsommarn inom kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0