hedersuppdrag.


sitter här alldeles nyduschad. doftar som en sommaräng! vädret ser ut att bli fint, solen lyser och det är skapligt varmt. ett par moln men ändå sommar :) idag ska jag hitta på något med emelie, emil och min gudson oliver. vad det blir får vi se.
kolla in det här förresten. finare uppdrag får man leta efter ♥



jag är så otroligt glad över detta. här kan ni läsa talet jag höll för honom på dopet.
förresten, på tal om sommar. kolla vad jag hittade på maxi igår när vi var och handlade.



vem vill inte sitta på den här underbara stolen nu? nej jag menar det :D jag drömde inatt att jag sov ända till 12.30 (!) mardröm...!
nej hörrni, nu ska jag ta och diska innan jag sätter mig ner med frukost och corren. vi höörs!


älskade oliver du är min lilla guldklimp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0