väckarklocka


jag har en inbyggd klocka inom mig, vilket gör att jag vaknar samma tid i princip varje morgon. denna klocka har dock inga som helst känningar på om det är en ledig morgon eller inte.
som tur är ser jag det inte alls som något problem, snarare en fördel. tänk vad mycket jag hinner med innan klockan är förmiddag :)

idag har jag tex hittills hunnit med

  1. en långdusch (äntligen är duschstång + draperiet uppe! tack mamma <3)
  2. att diska gårkvällens disk
  3. plugga
  4. lyssna på p4

ser fint ut.


En icke så ovanlig syn här hemma

nu vankas det frukost, kurrar i magen! jag hör hur corren ligger och ropar på mig där inne på det soliga köksbordet. ska bara fixa i ordning mig lite först.
klockan 11 väntar ett spännande möte, kul!
 

Hold your horses, jag kommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0