fredagsmyys.


första veckan på vfun är avklarad och jag kan sammanfatta det hela med att jag är såå nöjd. kunde inte ha hamnat på en bättre plats :)

efter att ha stannat till på stan och inhandlat en present cyklade jag hemåt. där möttes jag av en understimulerad katt som mer än gärna ville gosa en stund (och helst få en godisbit eller två). så det blev lite ompyssling av henne, men så fick jag höra att det vankades grillning hos emelie och co så jag lyckades få in en liten fot där :D dessutom var elin och erik där med så det blev en himla trevlig kväll.




redo för grillen.


mmmmm...!


smarrigt värre.

det hela avslutades med rabarberpaj, te och "bonde söker fru". fina grejer. cyklade hem framåt 22.30.
spana in vad jag möttes av i köket:



hur rar är han inte min lilla polare? himla billig i drift är han också ;)

imorgon väntar en stor dag. det är dop på gång. och det är inte vilken liten pojke som helst som ska döpas. han är myycket speciell för mig.
men, mer om det kommer imorgon. nu ska jag krypa ner i sängen med lite korsord. hoppas ni får en fin natt!








underbara unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0