onsdag.


idag är det lite synd om mig. jag är inte den som tigger sympati och känner självömkan, men idag är en sådan dag då jag önskar att jag hade någon här (hm låt oss säga... en riktigt fin och härlig ung man kanske) som jag kan luta mig mot, tigga en varm kopp mjölk av och som förstår vad jag behöver. ja, det vore ganska passande just idag.

men jag har haft en fin dag annars! basgruppen gick bra, trots att jag var ordentligt nervös och lite osäker inför det. men så är det ju alltid så skönt efteråt när det är över och det vi verkligen inte sett fram emot är ett minne blott :)

nu ska jag vira in mig i en filt, fortsätta kika på "Ensam mamma söker" och massera min lilla mage. ajaj aj...
men kika gärna in lite senare. då kommer ett inlägg med ett riktigt smarrigt tilltugg från vårt älskade systerland Norge! :)



ikväll börjar mitt absolut favoritprogram såhär under hösttider: "Bonde söker fru" - lycka! ska kila hem till hagaberg och kolla in alla nya bönder. så kan jag passa på att bli lite ompysslad samtidigt också. tänk att jag har den finaste familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0