24!


TACK för alla era gratualtioner. ni är verkligen ena rara läsare :)

nu har jag för evigt passerat 23, men kliver glatt in i en fin ålder av 24 :) nedan ser ni ett par av bilderna som togs under dagen och kvällen. ett underbart kalas om ni frågar mig :)


på morgonen blev jag uppvaktad :)


varmt te, ljus, sång, jordgubbar. och så självklart en bananbåt, som har funnits med på födelsedagsbarnens morgon i släkten i generationer :)


och ljuvliga presenter i guld och glitter.


jag (som är lite yrvaken här :) fick bland annat en cykelhjälm - så jag slipper vara rädd att slå i huvudet och dö när jag slirar runt på hala gator överallt med cykeln.


det blev en härligt kalasig frukost.


jag åt en tosca till lunch. det får man när man fyller år.


den var god :)


det kom gäster :) efterlängtade såna, bland annat min fina emeliesyster ♥


jag bjöd på blåbär- och jordgubbspaj som jag bakat precis innan.


jag åt en del portioner, dom var så goda.


och sedan fick jag presenter - igen :)


bland annat te i en urgullig teburk.


glad?


elinsyster (♥) serverar oliver lite middagsmat. 


jag serverade en gryta som puttrat i närapå 4 timmar och som innehöll allt jag tycker om, i grytväg vill säga. recept på denna gudomliga gryta kommer senare under dagen :)



sedan blev det mysisar på, Gladiatorerna följt av ett par avsnitt av Svenska hjärtan (hur härligt dramatiskt rolig är inte den gamla serien?! allt var nog inte bättre förr ;).
därefter väntade sängen. vilken underbar födelsedag jag har haft. den innehöll precis allt det som jag önskade.
och nästa år, då vankas det 25 årskalas för hela slanten!!

men vi lär höras innan dess, det kan jag sätta en peng på :)


Kommentarer
Postat av: Tess

så mysigt! Och ÅH ja, i mars händer det ja! Läser (för fort) Fatta eld nu. Jag dör typ. Den är så BRA!

2012-01-23 @ 14:08:45
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0