bodyattack & grekiska kolgrillen.


SVETT!

så kan sammanfattning se ut när det gäller min tid idag mellan 17.20-18.15. bodyattack och det var riktigt riktigt härligt att verkligen få svettas ordenlitgt! mycket roligare än vad jag tyckte sist, jag antar att det beror på att jag sedan dess provat mer pass samt blivit van av att delta i gruppträningar. toidigare har bodyattacken känts som en plåga men nu idag kunde jag se det glada, det roliga och det härliga med passet. dess charm liksom - underbar känsla :)

och efter stretching, dusch och bastu cyklade vi vidar ener till grekiska kolgrillsbaren. där haffade vi varsin meny med härligt kolgrillade spett. jag valde att mixa min egen, vilket gick alldeles utmärkt. 

1 fläskfiléspett
1 scampispett
2 grönsaksspett
stor sallad

tzatziki



jag var riktigt nöjd och smaken från kolgrillen hade verkligen tagit tag i samtliga spett. salladen var fräsch med en god dressing, scampin var såå saftig och jag njöt som bara den av hela middagen. jag gav betyget 5 solar av 5.
mamma var mindre nöjd då hon tyckte köttet var torrt (hon valde 2 fläskfiléspett & 1 grönsaksspett). hennes kommentar var "hade jag inte varit på väg att svälta ihjäl så hade jag inte alls varit nöjd, men nu var det okej". hennes betyg var; 2 solar av 5. tja, smaken är som baken helt enkelt :)


och jaaa, jag vet att vi inte ska äta scampi, tigerräkor, jätteräkor och så vidare, men jag gör det så pass sällan att jag tyckte jag var värd det idag - så det så! :)

resten av kvällen kommer innehålla vattenmelon i kvällssolen på balkongen, film på tv klockan 21.00 och sedan en liten smarrig toscabit till det :) jag önskar er en fortsatt ljuvlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0