fynd.


när vi för ett par dagar sedan var i stockholm åkte vi in till stan ett par gånger. en kväll efter ett restaurangbesök stod vi och väntade på bussen som skulle ta oss tillbaka till hotellet. eftersom det var några minuter kvar och vädret var lite kyligt, gick vi in i hyrbutiken "Hemmakväll" för att kika lite under tiden.

där fann jag, underligt nog, just det jag lite smått hållit utkik efter i stan. 



jajemen, den för mig mycket nostalgiska serien Skilda Världar, här säsong 4. sedan tidigare hade jag säsong 1-3, men innan jag fick sommar ville jag inte köpa volym 4, då jag anade att jag skulle fastna framför denna serie och därmed dissa tentaplugg. planen var att köpa den när terminen nu var slut och jag fick sommar, men den har varit knepig att få tag i (och fasligt dyr när jag väl hittat den!).

men nu fann jag den alltså tilsllut, i denna lilla butik och till ett makalöst fint pris dessutom; 160 kronor billigare än hemma. kap! så, även när det kom till "shoppingen" var denna stockholmshelg alldeles perfekt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0