stockholmsresa :)


strålande morgonsol, 18 grader och en glad känsla i magen. vilken underbar dag!

denna dag är extra speciell, jag och mamma far nämligen mot fina huvudstaden nu på morgonen :) det är en av gåvorna jag fick när jag i januari fyllde 24. vi stannar på ett jättehärligt hotell över helgen och kommer säkerligen njuta av både stan, god mat, hästensängar på hotellet och inte minst ljuvliga hotellfrukostar :) självklart kommer jag skriva och uppdatera om både mat, restauranger, stan osv.

jag hade ställt klockan på 8.00, men jag vaknade tidigare och kunde inte somna om. som alltid när det vankas spännande och roliga saker blir jag både ivrig och förväntansfull :)
därför har jag hittills hunnit med en springrunda i fårhagarna, stretch, dusch, fix samt lite packning. vädret bjöd på ett perfekt springväder! så himla skönt att få springa av sig all iver. med det inte sagt att jag är mindre glad nu än innan - snarare tvärtom!

nu ska jag njuta en god och lång frukost tillsammans med morgontidningen. vid 10 kommer mamma och vi far upp mot stockholm. åååh! :)


älskade hotellfrukost! (bild från hotellet i sigtuna, sommaren 2011)


fast i och för sig, det är minst lika härligt med en improviserad campingfrukost en sommarmorgon utanför tältet (bild från vadstena camping, somamren 2010).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0