behöver er hjälp!


hörrni mina kära läsare, jag behöver lite hjälp här nu.

det är nämligen såhär att de senaste kvällarna när jag börjat laga mat och sedan serverat den till mig själv och därefter börjat äta, har jag blivit jätteillamående. otroligt irriterande då jag älskar mat och ser fram emot middagen.

detta gäller dock bara på kvällarna och inte frukost och lunch (tack gud för det), men det gör det dock inte mindre irriterande och frustrerande. häromkvällen lagade jag exempelvis en wok, men när jag hade börjat äta blev jag illamående och fick ta bort maten. istället gjorde jag 2 fina knäcke med en skål fetyoghurt till.

det gick bra att få i mig och jag kände inget illamående alls. huvudsaken är ju att jag får i mig mat, och förhoppningsvis är detta bara något tillfälligt.

så min fråga till er är alltså - har ni några tips på vad jag kan äta istället för mina "vanliga" middagar? har ni varit med om något liknanade? tror ni att det är okej att äta knäcke och yoghurt till middag ett par gånger (det vill säga en mer frukostliknanade middag)? eller ska jag ändå försöka få i mig "riktig" middag även om jag mår illa?

jag skulle bli så glad om ni gav mig några tips eller råd, jag blir nämligen tokig snart!


jag just nu:



ja tack.


nejtack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0