ny Loka, nr 1.


Loka har kommit med 3 nya smaker och jag har smakat 2 av dom. först ut är...



Banan & kiwano

detta var den första jag testade då jag lockades av smaken av banan. när jag skruvat av korken och sniffat på drycken doftar det av frisk banan - härligt!
första klunken var toppen, den andra likaså. känslan av skumbananer drar förbi med en ganska söt smak. men efter tredje klunken är den inte så god längre. smaken av banan tar över helt och det är nästan att det tar emot att dricka upp den.
vad kiwano är för frukt är en obesvarad fråga och inte heller kan jag urskilja någon smak som kan ge mig en hint om hur det smakar. så, i det stora hela var de första klunkarna goda, men jag kommer säkerligen inte att köpa den igen. kul med nya smaker ändå!

betyg: 3 solar av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0