5 månader.

hörrni. vad har hänt här egentligen?
 
5 månader sedan sist! det känns ju...sådär. 
men ibland komme rliksom livet emellan och vissa saker känns inte lika viktiga längre. när jag tänker på allt som skett sedan det senaste inlägget blir jag smått snurrig i huvudet.
 
liv och död,
 
sorg och skratt.
 
lycka och tårar
 
rädsla och glädje.
 
stress och avkoppling. 
 
och så något annat. något som bubblar inom mig. vad det är vågar jag inte riktigt skriva här. knappt att jag vågar erkänna det för mig själv när jag tänker efter... det känns så... läskigt på något vis. lite för stort för att jag ens ska kunna erkänna det för mig själv. men det kommer. jag känner det på mig. 
 
samtidigt vågar jag inte riktigt tro på det som jag anar finns där. 
 
ojoj, nu blir det lite virrigt här känner jag! men oroa er inte, jag har inte gått och blivit tokig :) 
bara lite smått...hm, nej vi tar det en annan gång !
 
lite foton som ni säkerligen inte sett; 
 
september - hej lilla nykomling <3
 
december - på väg hem efter godkänd terminstenta!
 
december - nyårsmiddag.
 
augusti - lite träning.
 
krispig januarimorgon. 
 
december - morfar... <3
 
oktober - mitt tredje systerbarn :)
 
 
januari - en skapligt behaglig förmiddag.
 
september - lila iPhone.
 
september - på väg hem från universitetet.
 
augusti - rabarberpaj.
 
 
januari - glad i hjärtat efter tenta (och av en annan anledning också).
 
januari - färdighetsträning.
 
januari - ljuvligaste frukosten... <3
 
december - bio; hobbit.
 
december - julaftonsfrukost.
 
en glad malin :)
 
november - VFU på psykiatriska akutenheten :)
 
 
fler foton och fortsättning kommer :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Va roligt att se att du börjat blogga igen :)

Svar: Åh vad roligt att du tycker det :)
Malin

2013-01-27 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0