gårdag med födelsedag.

 
min gårdag var till stor del väldigt tuff. skönt att sista terminen på utbildningen startat förstås. det innebär ju att det är slutspurten och att det faktiskt är jag som står där i sommar, den 7 juni, och får min examen. en helt underbar känsla! tänk att jag klarade det såhär långt :)
kvällen blev bättre. jag kunde varva ner lite och tänka lite klarare. en sak i taget. det ordnar sig. 
 
men det är lite för mycket nu. 
det känns lite som att om en sak till sker just nu så exploderar jag. 
 
yrvaken men glad att bli uppvaktad på födelsedagen :)
 
 
 
livet går verkligen upp och ner. men det är klart, går det aldrig ner så går det heller aldrig uppåt igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0