lopp-pussel.


jag sitter och lyssnar på dagens Sommarprat i P1 och lägger pussel. i och med att jag har betat av alla mina Jan Van-pussel utom Loppisen är det nu detta jag sitter och kämpar med. att just det är det sista i högen av pussel som jag betar av är inte särskilt konstigt då det är det absolut svåraste. tusen miljoner yttepyttiga små plotter som ligger uppradade på långa vita bord i en salig blandning.

jag satsar på att bli klar med hela pusslet idag. helst inom 2 timmar. nå, tror ni jag fixar det?



aneldningen är att det kliar i fingrarna att få börja med något av de senaste pusslen jag köpte. det ska bli riktigt kul att hugga in på något jag aldrig tidigare pusslat förut. och hörrni, har ni inte pusslat ett Jan Van pussel förut - gör det! dom är grymma :D

såhär ser det ut i sin helhet


nu ska ni ha i åtanke att jag, som jag tidigare nämnt, inte kikar på locket för att på det viset veta vart varje bit ska ligga. jag lägger helt enkelt hela pusslen utan att tjuvkika på stora bilden på locket. det gör det hela tusen gånger svårare, men tusen gånger roligare. en utmaning helt enkelt! :)

jag återkommer med resultatet så håll utkik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0