äventyr och förvandling.


godmorgon! eller god förmiddag kanske det kallas vid den här tiden =)

idag väntar, förutom middag hos finaste mamma, ett riktigt äventyr! klockan 12 blir jag hämtad och sedan far vi ut mot omberg. vi ska hit och leka. tror det kommer bli riktigt riktigt roligt!

hade tänkt ta en springtur när jag vaknade imorse, men dels är jag ovanligt trött nu för tiden. sedan värker min arm riktigt ordentligt så jag hoppade det faktiskt. istället blev det smarrig söndagsfrukost i form av knäckisar med ägg, ost, skinka och gurka, filmjölk samt ett gott te. mmmmm!
att det sedan blev en del pluggande samtidigt får vi väl bara ta. det är så grymt tradigt att plugga till denna tenta, men det är ju något som behöver göras.

förresten, kommer ni ihåg den här krabaten? kolla in hur han ser ut nu för tiden.



vad har hänt??! :/ helt hopskrumpen och brungrå.
och nej mamma, emelie och elin, jag har INTE använt mig av blixten när bild nummero 1 togs. så ni behöver inte oroa er över att jag står bakom denna hemska förvandling.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihihi roligt Malin.

2011-05-30 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0