spring & lunch.


hej på er!

jag kom just in från en fin springrunda i spåret (i vilken jag idag slog mitt tidsrekord i - tjoho!). så trots gårdagens attack samt att det var prick en vecka sedan sist jag sprang gick det riktigt bra :)

eftersom jag vanligtvis föredrar att springa på mornarna (vilket idag inte blev av då regnet imorse slog som spön i backen, mysigt) och därefter slå mig ner och njuta av en härlig frukost kändes det lite underligt att idag komma in och sedan äta lunch. därför fick det bli en lunch som på ett sätt påminner lite om frukost.
att det dessutom är en av mina favoriter när det kommer till enkla varianter av luncher gjorde ju saken bara ännu bättre :)



annars idag har jag löst melodikrysset, ätit sen och go lördagsfrukost samt handlat på maxi. ikväll vankas det grill och jag tycker vi håller en tumme för att regnet fortsätter hålla sig borta tills dess. annars får det bli grill på elgrillen. funkar det med, även om smaken inte blir densamma som en vanlig grill :)

vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0