ny Loka, nr 2.


Loka
har kommit med 3 nya smaker och jag har hittills smakat 2 av dom. den första har jag skrivit om tidigare, vad jag tyckte och vilket betyg den fick kan ni läsa HÄR.

näst på tur är...



Päron & pitanga

päron är en favorit hos mig när det kommer till frukt och jag var riktigt nyfiken på denna nya smak. som jag anade doftade det av päron lång väg när korken skruvats av. gott!

smaken är fräsch och påminner mig verkligen om isglassen Piggelin. det är sommar och smaken faller mig i smaken.
jag är ett riktigt fan av exotiska frukter och provsmakar alla "nya" frukter som dyker upp i matbutiken. pitanga är dock något helt nytt för mig. därför är det svårt att urskilja den i drycken. det smakar päron helt enkelt, och det är jugott. men det hade varit spännande att känna någon ny exotisk smak.
så, i det stora hela var det en god och fräsch nyhet, men jag saknade det där lilla extra. det som pitanga hade kunnat ge. jag måste dock säga att jag är mer en Ramlösa-tjej än Loka :)

betyg
4 solar av 5.


Kommentarer
Postat av: Train Dirty

Jag testade lakrits jordgubb för några veckor sedan men hade svårt att riktigt bestämma mig för om jag gillade den eller ej. Sällan jag dricker bubbelvatten så det kanske var därför. Får väl testa igen och se om det blir bu eller bä. Eller kanske ska testa någon av de andra nya smakerna...

2012-05-09 @ 13:38:02
URL: http://traindirty.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0